دلنوشته زینت حسین پور

سلام به همکلاسیهای سابق و دوستان و همکاران جدید

دیدار دوباره در دنیای مجازی مبارک

یادش بخیر روزهای اول دانشگاه نمیدونستیم به هم سلام کنیم یا نکنیم.

یادش بخیر اقای پیروتی مچ من و لیلا را در بازار شمس گرفت.یادش بخیر اقای موسوی در کلاس استاد عربی را از داخل کلاس میزد اون بیچاره هم همش میگفت بفرمایید.یادش بخیر زیور به خودش میگفت ملکه و دست به سیاه و سفید نمی زد.یادش به خیر به عایشه میگفتیم رزق و روزی.یادش بخیر به همکلاسیهای پسر میگفتیم عتیقه ها .یادش بخیر سر کلاس دکتر اصفهانیان نوبتی میرفتیم کسایی که کلاس 8 صبح میرفتن می اومدن بقیه رو بیدار میکردن برن کلاس 10 و خودشون دوباره میخوابیدن.یادش بخیر شکوفه تا ترم اخر میگفت انصراف میدم..یادش بخیر زینب کرمانشاهی زیبا با عاشقای سینه چاک.یادش بخیر دکتر نائبیان میگفت ادرس زن روژه گارودی را هم داره.یادش بخیر بچه ها جوانیهایمان.یاد باد انکه سر کوی توام منزل بود دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

[ یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:38 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

معرفی آقای غلامرضا زائری

 

سلام گرم بنده بر همه همکلاسی های عزیز

بنده غلامرضا زائری هستم فوق لیسانس تاریخ جهان را از دانشگاه تبریز گرفته ام و ساکن کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر هستم ، یک پسر 2ساله به اسم افشین دارم یک مقاله در مجله تاریخ معاصر ایران شماره  41 بنام پیامدهای مستعمره شدن هند در خلیج فارس ومقاله دیگری در مجله رشد بنام تدریس تاریخ به چاپ رسانده ام و در سایت آفتاب ، مقاله ای باعنوان شکوه دیرین شهرستان دشتی دارم والان هم در شهرستان کاکی در دبیرستان تدریس می کنم ، همسرم نیز لیسانس جامعه شناسی دارد و فرهنگی هست . از همکلاسیها با اسدی و احسانی نیا در ارتباطم .

 

با مشاهده این وبلاگ و موفقیتهای دوستان بسیار خوشحال شدم و برهمه همکلاسیهای عزیزم آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم


 

[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 22:8 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

دلنوشته صالح امین پور

سلام دوستان 

من صالح امین پور ، ساکن سقز هستم . عضو هیات علمی پیام نور. یک دختر دارم کلاس اول دبستانه . با رحمانی و پیروتی ارتباط دایمی داریم . ازحال اسدی ، حسین پور و صالحی هم گاهگاهی مطلع می شوم .

بنده دانشجوی دکتری هستم  مؤلف کتاب مشرق زمین که در پیام نورهای سراسر کشورتدریس می شود. دو کتاب زیر چاپ دارم چهار سال در سمت های مختلف در پیام نور مشغول بوده ام . مدیر عامل شرکت هواپیمایی. مدیر گروه تاریخ پیام نور استان. حداقل هشت دانشجوی بنده مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران. آزاد. مشهد. سیستان و... دارند. با این وجود خیلی مشتاقم به دوازده سال قبل برگردم .

به همه دوستانی که تا امروز به این وبلاگ سرزده اند و آنانی که بعدا سر می زنند سلام و خوشامد می گویم ممنون از این که این کار خردمندانه انجام شد. انشاالله بتوانیم روزی دور هم جمع شویم و خاطرات زنده شود .

 

 

صالح امین پور      

 

[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:40 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد